Opgelost door Saturn: Na 2 x aangeboden Alcatal gsm nog steeds niet gemaakt.

Remco

Ik heb in december vorig jaar een Alcatel One touch gekocht via de site van Saturn. De eerste maanden heeft de gsm goed werkt. Daarna werd de gsm erg traag, liep warm en reageerde nergens meer op. Het is dan zo erg dat de accu er helemaal uit moet en het toestel weer aangezet moet worden. Het touchscreen reageert ook niet goed op aanraking. Deze klacht is al 2 x doorgegeven aan Saturn. De eerste keer heb ik het toestel naar Saturn opgestuurd. Na 6 weken had ik nog geen toestel terug. Na veel (email)contact is het toestel uiteindelijk weer terug gekomen. Al snel bleek dat de klachten niet waren verholpen. Na weer overleg gehad te hebben met Saturn kon ik het toestel bij Media Markt afgeven ter reparatie. Na 3 weken heb ik het toestel terug. Het zou gemaakt zijn. Helaas, de klachten bestaan nog steeds. Ik kan mijn gsm niet gebruiken. Ik hoop dat het nu op een goede manier wordt opgelost.

Opnieuw opsturen voor reparatie zie ik niet meer zitten. Dit is de vorige 2x ook niet goed gegaan. Ik zou het op prijs stellen als de koop ontbonden wordt. Ik heb nu geen vertrouwen meer in dit toestel.

Saturn
    Beste meneer Brocaar,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zoals zojuist telefonisch besproken leg ik uw klacht voor bij Media Markt Heerlen. Zij nemen spoedig telefonisch contact met u op om de klacht verder in behandeling te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Heerlen uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Remco
    Inderdaad gesproken met de dhr Pakvis. Ik wacht op dit moment de telefonisch afspraak van mediamarkt heerlen af.
    Saturn
    Beste meneer Brocaar, Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels vernomen van Media Markt Heerlen dat uw telefoon afgelopen zaterdag door u is aangeboden bij hen.Zodra er meer bekend is over uw product neemt Media Markt Heerlen contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Remco
    Beste meneer Pakvis,Ik heb de gsm nu ruim een week geleden bij Media Markt Heerlen afgegeven. Ik zou binnen 5 dagen vernemen hoe de klacht wordt opgelost. Tot op heden heb ik helaas nog niets vernomen. Ik hoop dat dit alsnog op zeer korte termijn gebeurt.Met vriendelijke groet,
    R. Brocaar
    Saturn
    Beste meneer Brocaar, Bedankt voor uw reactie.Ik heb de vestiging verzocht contact met u op te nemen om uw klacht af te handelen.Ik zie uw reactie graag tegemoet indien uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. U kunt dit e-mailen naar klantenservice@saturn.nl.Met vriendelijke groet,
    Remco
    Media Markt Heerlen, Heeft mijn klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Saturn?