Opgelost door Saturn: Niet terugbetalen van geannuleerde koelkast

Rhodi

Op 29 mei heb ik een koelkast besteld bij Saturn online. Ik kreeg vervolgens op 30-05-2013 een email dat deze 31-05-2013 geleverd zou worden. Om deze reden had ik een dag vrijgenomen. Echter kreeg ik op de dag zelf (31-05-2013) een email dat de koelkast toch niet geleverd zou worden, maar pas op maandag 03-06-2013. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld (stond 25 minuten in de wacht) om te vragen hoe dit kan. De oplossing zou zijn de aflevering accepteren (wederom een dag vrij nemen) of de bestelling annuleren. Ik wilde niet weer een dag vrij nemen, dus wilde de bestelling annuleren.

Ik zou vervolgens een annuleringsmail krijgen, maar tot op heden nog steeds niets gekregen. Ik heb meermaals de klantenservice gebeld (elke keer +- 20 minuten moeten wachten). Daar wordt steeds beloofd dat de koelkast geannuleerd gaat worden. Gister kreeg ik een email dat de koelkast 17-06-2013 geleverd gaat worden, de koelkast is dus nog steeds niet geannuleerd. De afspraken worden niet nagekomen.

De koelkast moet geannuleerd worden, zodat Saturn deze retour neemt en het betaalde bedrag wil ik teruggestort krijgen op mijn bankrekening.

Saturn
    Geachte meneer/mevrouw Van Lemmeren,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Online.Uw klacht zal door een medewerker van Saturn online in behandeling worden genomen.
    Zij reageren inhoudelijk (uiterlijke morgen) op uw klacht of nemen eventueel contact met u op wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    Donderdag 13 juni heb ik een e-mail ontvangen van Saturn Online:
    Geachte meneer Van Lemmeren,Wij hebben onze transportdienst met spoed verzocht uw bestelling te retourneren zodat wij over kunnen gaan tot terugbetaling van uw aankoopbedrag. Zodra wij hierover terugkoppeling hebben ontvangen, brengen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte. Nogmaals onze excuses voor de vertraging.Echter heb ik nog geen terugkoppeling en geen terugbetaling ontvangen. Heeft u meer informatie?
    Rhodi
    Na inschakeling van klachtenkompas is de klacht goed opgelost.

Rhodi

Ook een klacht indienen over Saturn?