Klacht Saturn: Onbeschoft.

enrico

Wil je een nieuwe tablet halen en woord je de toegang tot de winkel geweigerd omdat je een schoudertas om heb waar je knip agenda pen geld huidige tablet en je iphone in zit.
tassen mogen de winkel niet in volgens de beveiliger (maar handtassen wel) is dit niet pure discriminatie op sekse? kan een man geen tas dragen? beetje lastig ook om zonder broekszakken geld/vergelijkingsmatriaal en de telefoon mee te nemen de winkel in.
Eens maar nooit meer naar de saturn dus. gelukkig woord je bij de bcc goed geholpen en hebben nog laatste prijs garantie ook.
zo ga je met klanten op immers is derving het probleem van de winkelier en niet van het winkelend publiek.

oplossing is al geboden, andere winkel opgezocht.

Saturn
    Geachte heer Dakkus, Zojuist heb ik u gebeld om uw klacht met u door te nemen, ik heb u helaas niet kunnen bereiken. Vriendelijk verzoek ik u om door te geven wanneer u telefonisch het best te bereiken bent. ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland
    enrico
    aankomende week enkelt op dinsdag na 13 uur en anders de rest van de week na half6
    Saturn
    Geachte heer Dakkus, Gistermiddag heb ik u gebeld, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Vandaag na 17.30 uur bel ik u nogmaals om uw klacht samen met u door te nemen.Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland

Ook een klacht indienen over Saturn?