Klacht Saturn: Playstation 3 combinatie met FIFA 14 niet geleverd!

Wim

Op 4 december 2013 is bestelling geplaatst en betaald!
Levertijd stond op 7-9 dagen.
Tot op 15 december niets vernomen. Reactie op mail pas op 20 december. Er wordt aangegeven dat het bestelde artikel niet op voorraad is. Naar verwachting zal 22 december het bestelde artikel binnen komen en uitgeleverd worden.
Na nieuwe mail op 6 januari 2014 komt de reactie dat de leverancier heeft laten weten de levertijd niet te kunnen waarmaken. En dat op dit moment niet bekend is wanneer er weer geleverd gaat worden.
Na aangeven dat zowel playstation 3 als FIFA 14 via website van Saturn normaal te bestellen is met leveringsdatum de volgende dag, komt op 9 januari de reactie van Saturn dat het als bundel gekocht is en daarom niet te leveren!
Er bekruipt mij het gevoel dat er bewust niet uitgeleverd wordt, om onder de aanbiedingsprijs uit te komen!

Gewoon direct uitleveren!
En Saturn dient zelf de problemen met hun leverancier op te lossen!

Saturn
    Geachte heer Manders, Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen. Zoals afgesproken heb ik uw klacht voorgelegd bij mijn collega's van Saturn Online en nemen zij uiterlijk morgen contact met u op. Wij vertrouwen erop dat Saturn Online uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet,
    mevr. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn
    Wim
    Er is inderdaad op 13/1 telefonisch contact met mij opgenomen door Mevr. Zandhuis met de mededeling dat ik de volgende dag telefonisch benaderd zou worden door Saturn online.
    Wim
    Ik ben gisteren niet de gehele dag aanwezig geweest, en heb (mogelijk daardoor) geen contact gehad. Wel is er een nieuwe mail gekomen met de mededeling dat ze weer contact hebben gehad, waaruit gekomen is dat er een nieuwe uiterste leverdatum is van 20 jan.
    Vandaag 15/1 is de playstation en FIFA 14 plotseling geleverd!
    Prima natuurlijk, ik vraag mij echter af waarom dit nu zo plotseling wel mogelijk is.
    Wim
    Het heeft allemaal veel te lang geduurd!
    Bestelling op 4 dec 2013, levering op 15 jan. 2014!
    De klant moet niet de dupe worden van leveringsproblemen van een leverancier, terwijl producten gewoon bij SATURN aanwezig en leverbaar zijn!