Opgelost door Saturn: Playstation 4 niet geleverd

dylandok

Playstation 4 bestelt op de webshop. Wacht nu al 6 weken. Dat dit langer is dan de aangeven levertijd zou nog kunnen gebeuren, gezien de schaarste van het product.

Probleem is:
1. 0 communicatie hierover aan de kant van Saturn.
2. Bestellingen die in bij vestigingen worden gedaan worden wel snel afgehandeld. Soms ligt de Playstation 4 daar zelfs op voorraad. Dit slaat natuurlijk nergens op.
3. Ook als ik bel krijg ik totaal geen informatie over verwachtte levertijd. Een van de medewerkers gaf zelfs aan dat nieuwe leveringen willekeurig werden verdeeld. En het dus niet zo was dat iemand die als eerste heeft bestelt ook de playstation 4 eerder krijgt dan iemand die pas veel later heeft besteld. Wat raar verhaal?

Levering van mijn bestelling. Als Saturn haar eigen winkels kan bevoorraden kunnen ze er ook een naar mij versturen.

Saturn
    Geachte heer Valente,Bedankt voor het melden van uw klacht.Het is spijtig te vernemen dat uw bestelling niet naar behoren verloopt. Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij mijn collega bij Saturn Online.Inmiddels heb ik van hen vernomen dat zij u telefonisch hebben gesproken en de klacht met u hebben doorgenomen en deze naar tevredenheid is afgehandeld.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn Nederland
    dylandok
    Mijn klacht werd keurig afgehandeld!