Klacht Saturn: Pre-order met korting actie wordt niet uitgeleverd op release datum

Klachtnummer
# 75236
Gebruiker
chicalvin
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 22 augustus een pre-order gedaan op de game Destiny: Ghost edition met de actie 3is2. Daarna is deze game lange tijd uitverkocht geweest. De producten zouden zodra er voorraad is geleverd worden.

In middels is het spel gereleased en was de game 1 dag voor release ook ineens weer bestelbaar op de website. Mensen die toen de game hebben besteld hebben hem inmiddels binnen of kunnen het ophalen in de winkel.

Ik heb het idee dat ik met mijn voorbestelling benadeeld wordt omdat ik de games destijds met korting heb gekocht.

De contact pagina van saturn is leeg en een reply op mijn bevestigingsmail wordt gebounced...

De oplossing

directe verzending van mijn bestelling!

11 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Chi Yuen Cheung,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Saturn Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    chicalvin
    Datum
    Saturn weet nu al zeker dat de "leverancier" (lekker makkelijk altijd) niet kan leveren, dat ze tussendoor wel edities hebben verstuurd voor mensen die later besteld hebben dat wordt gemakshalve verzwegen. Ze gaan nu iedereen een "aanbieding" doen om de ghost editie om te zetten naar een normale editie, die je dan voor €50,nogwat kan kopen. Als je dit niet wil mag je ook annuleren hoor!
  3. Auteur
    chicalvin
    Datum
    Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden. Zeg gewoon als bedrijf dat er fouten zijn gemaakt, annuleer ZELF de bestelling en bied de gedupeerden een tegemoetkoming. Maar dit sneaky spelletje waarin ze je garanderen dat je je product niet gaat krijgen, maar waar zij zelf niet tot annulering overgaan is misselijkmakend. Wat moet je als klant dan? Je hebt gvd m'n geld al van me afgenomen, hoe langer ik wacht met zelf annuleren, des te langer ben ik m'n geld kwijt.
  4. Auteur
    chicalvin
    Datum
    Het gaat me niet om een tegemoetkoming, het gaat me om de handelswijze die compleet incorrect is. Er worden Ghost edities verscheept op het moment dat anderen zitten te wachten, er is veel contact hierover met de klantenservice, maar ze blijven iedereen voorliegen... En als dan puntje bij paaltje komt dan wassen zij de handen in onschuld doordat ze kunnen zeggen: "u heeft toch zelf geannuleerd?".
  5. Auteur
    chicalvin
    Datum
    Alsof ze van alles hebben geprobeerd om de klant tevreden te houden, maar de klanten zijn gewoon eikels die altijd zeuren... Nee Saturn: ik heb een product besteld waarvoor jullie onrechtmatig geld hebben afgeschreven van m'n CC, je komt afspraken niet na en uiteindelijk laat je MIJ opdraaien voor de annulering?!? Belachelijk!
  6. Auteur
    chicalvin
    Datum
    Maar ze hebben sowieso schijt, de medewerkers van de klantenservice weten van toeten noch blazen en raken meteen geïrriteerd als kritisch bent. En dat je dan te horen krijgt aan de telefoon dat ik dan vooral maar niet meer moet kopen bij de Saturn, omdat het tóch MM wordt... Belachelijk! Ik hoop dat haar manager meeluisterde op dat moment, want zoiets kun je niet maken! En sowieso, ik weet niet eens of het online deel óók stopt; maar tot die tijd behandel je de klant met respect.
  7. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Chi Yuen Cheung,
    Het spijt ons te vernemen dat u met deze bestelling en contact met onze klantenservice een nare ervaring opgedaan hebt. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Inmiddels is uw bestelling geannuleerd en zal het geld terugbetaald worden. Voor het ontstane ongemak zullen wij u een cadeaukaart doen toekomen. Deze kunt u begin volgende week bij de post verwachten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Saturn Online Klachtafhandeling
  8. Auteur
    chicalvin
    Datum
    Inmiddels is de week om en heb ik nog niets gezien... Ik had ook niet anders verwacht. En als ik een cadeaukaart had ontvangen dan zou die van de Saturn zijn die binnen de kortste keren Mediamarkt wordt zodat de kaart niet meer geldig zou zijn.Het is gewoon voor Saturn niet meer prioriteit om klanten goed te behandelen. Ze gaan immers toch verdwijnen als winkelketen...
  9. Auteur
    chicalvin
    Datum
    En wat zei ik?
    Met ingang van 1 oktober 2014 gaat Saturn verder als Media Markt......
  10. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Chi Yuen Cheung,
    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u het op deze manier heeft ervaren. Dat Saturn gesloten is en Media Markt is geworden neemt niet weg dat wij de klanten willen helpen. Cadeaukaarten van Saturn zijn nog steeds geldig en kunnen bij de Media Markt ingeleverd worden. Wij willen onze klanten zo goed mogelijk helpen, ook al is Saturn inmiddels Media Markt geworden. Wij hopen hiermee uw vraag/opmerking beantwoord te hebben en stellen naar aanleiding van dit bericht voor om de klacht te sluiten.Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Saturn Online Klachtafhandeling
  11. Auteur
    chicalvin
    Datum
    En waar blijft die cadeaukaart dan?

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen