Klacht Saturn: prijsverschil Tom Tom Go 500 navigatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 60083
Gebruiker
R
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zondag heb ik bovenstaande navigatie aangeschaft. In het schap stond een prijs vermeld van ongeveer 179,00 euro. Nadat ik de verkoper enige uitleg over het apparaat had gevraagd(wat ook niet meeviel omdat men volkomen onkundig is over de producten die men verkoopt) vernam ik tot mijn verbazing dat het product bijna 200 euro kostte, omdat dit een Tom Tom Go 500 s zou zijn. Ik heb de doos van voor tot achter bekeken samen met de verkoper maar er was geen s te zien op de doos. Hij kon mij ook niet aangeven wat het verschil dan wel zou zijn. Op mijn reactie dat hij hem zou moeten verkopen voor de prijs die zij vermeld hadden(nl 179,00 euro) kreeg ik de mededeling dat de gescande prijs geld, terwijl ik vind dat de prijs zoals vermeld op het kaartje zou moeten gelden omdat het type op de doos overeenkomt met het type op het kaartje. Uiteindelijk met veel moeite 10,00 korting op de prijs van 200 euro, maar heb ik naar mijn idee gewoon teveel betaald!

De oplossing

Ik wens gewoon het verschil nog terug te krijgen tussen de prijs op het kaartje en de prijs die ze mij berekend hebben.

10 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Zijdewind, Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken. Graag verneem ik van u bij welke Saturn vestiging u het navigatiesysteem heeft aangeschaft om de klacht bij de juiste persoon voor te leggen zodat er gezocht kan worden naar een correcte afhandeling. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Saturn Nederland
  2. Auteur
    R
    Datum
    ik heb mijn TOM TOM GO 500 aangeschaft bij Saturn Utrecht(de Wall)
  3. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Zijdewind, Bedankt voor uw terugkoppeling.Ik heb uw klacht voorgelegd bij de afdeling Service van Saturn Leidsche Rijn.Uw klacht wordt door Saturn Leidsche Rijn in behandeling genomen.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Mevr. I. Simons
    Klantenservice Saturn Nederland
  4. Auteur
    R
    Datum
    Ik wacht de reactie af. Vertrouw er op dat Saturn met een betere reactie komt als in de winkel. Heb er nog niet echt vertrouwen in.
  5. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Zijdewind,Van mijn collega van Saturn Leidsche Rijn heb ik vernomen dat er inmiddels contact met u op is genomen en dat zij u een voorstel hebben gegeven.Graag verneem ik of uw klacht naar tevredenheid is opgelost zodra Saturn Leidsche Rijn uw klacht heeft afgehandeld. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Saturn Nederland
  6. Auteur
    R
    Datum
    Met Saturn afspraak gemaakt om prijsverschil op te halen. Wel jammer dat ik extra kosten moet maken om het geld op te halen en dat zij het niet over kunnen maken en beetje jammer dat e.e.a. pas opgelost wordt als klantenservice benaderd wordt. Maar uiteindelijk wel blij dat mijn klacht serieus genomen is.
  7. Auteur
    R
    Datum
    Vandaag heb ik mij volgens afspraak met de klantenservice gemeld bij Saturn Utrecht, waar ik mijn 10 euro terug zou krijgen. Men zou op de hoogte zijn, maar waar ik al bang voor was gebeurde. Natuurlijk wist men nergens van af en heb ik moeten praten als brugman om alsnog mijn geld terug te krijgen. Zo werkt Saturn dus, zo moeijk mogelijk doen om je recht te krijgen. Saturn Utrecht krijgt van mij een dikke onvoldoende en zij zien mij daar nooit meer terug!
  8. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Zijdewind, Bedankt voor uw reactie.Ik heb uw reactie over de afhandeling van uw klacht voorgelegd bij het management van Saturn Leidsche Rijn.Inmiddels heb ik vernomen dat er spoedig contact met u wordt opgenomen om dit voorval met u uit te praten.Graag zie ik uw reactie over de afhandeling.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  9. Auteur
    R
    Datum
    Het enige wat men heeft gedaan is mij aanhoren en excuses aanbieden. Blijft dat ik met een negatief gevoel blijf zitten.
  10. Auteur
    R
    Datum
    De gehele aanpak van de klacht heeft mij doen besluiten NOOIT meer wat bij Saturn Utrecht aan te schaffen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Saturn?