Klacht Saturn: Product niet geleverd na 16 dagen

Dhierin Bechai

Ik heb op 16 juli een bestelling gedaan ter waarde van 1050 euro, het is vandaag 1 augustus(16 dagen later) en ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Ik heb jullie netjes het geld betaald en de manier waarop er vervolgens wordt omgegaan met klanten en bestellingen is ronduit beschamend voor een bedrijf als Saturn. Vergeet niet dat jullie op de site een levering voor de volgende dag adverteren (binnen 24 uur is dat), ik wacht nu al 360 uur op mijn bestelling... Ik weet dat de klantenservice er niks aan kan doen, maar dit is toch ronduit beschamend? Saturn heeft mijn 1050 euro, ik heb na 16 dagen mijn bestelde producten niet binnen en kan ook niet ergens anders mijn product bestellen omdat Saturn het geld niet terug kan/wil overmaken.

Alsnog leveren van het product (voor dinsdag) en een flinke kortingsbon (eventueel voor een volgende aankoop) voor de beschamende service.

Geachte heer/mevrouw Bechai,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Dhierin Bechai
    En hoe lang gaat dat duren?
    Geachte heer/mevrouw Bechai,
    Onze excuses voor het uitblijven van een eerdere reactie. Het is ons helaas niet gelukt u telefonisch te benaderen om de klacht verder inhoudelijk te bespreken.
    Wel ondervinden wij dat u uw bestelling reeds in ontvangst heeft mogen nemen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Dhierin Bechai
    Het product is geleverd, maar met een fikse vertraging en gebrekkige informatievoorziening vanuit Saturn. Ik denk dat enige vorm van compensatie voor de service (die te wensen over laat) op zijn plaats is.
    Geachte heer/mevrouw Bechai,
    Wij begrijpen dat u het verloop uw order niet prettig heeft ervaren. Hierom hebben wij u middels ons ticketsysteem een coulancevoorstel gedaan, waarmee wij hopen uw negatieve ervarin met Saturn Online enigsins te verzachten.
    Dhierin Bechai
    De hoogst mogelijke vergoeding voor de slechte service is met een cadeaukaart van 45 euro aan de lage kant, gegeven het feit dat ik een order met een waarde van 1050 euro heb geplaatst. Ik zal niet snel meer overwegen om een order bij Saturn te plaatsen. Informatievoorziening is slecht en compensatie voor het in eerste instantie niet en daarna te laat leveren van product is slecht.

Dhierin Bechai

Ook een klacht indienen over Saturn?