Opgelost door Saturn: PS3 binnen 24 uur defect, wordt niet vervangen

meijeringw

Op 7 Oktober hebben mijn ouders een PS3 voor mij gekocht bij Saturn in Groningen. Op 11 Oktober was ik jarig en heb ik de PS3 gekregen. Een dag later (12 Oktober) ben ik naar de Saturn gegaan om een TV te kopen (kosten tv: +/- 900euro). Dezelfde dag heb ik de TV nog geinstalleerd en de PS3 aangesloten en even mee kunnen spelen. De daarop volgende morgen (zondag 13 Oktober) deed ik een spel in de PS3 en hij deed het niet. Toen heb ik het een en ander uitgesloten. Ik heb een andere spel in de PS3 gedaan, de PS3 gereset naar de fabrieksinstellingen en het bestandssysteem hersteld. Dit heeft het probleem niet opgelost. Na dit gedaan te hebben heb ik gebeld met Saturn in Amersfoort en gesproken met mevr. Dijkstra. Ik gaf aan wel 1,5 uur te willen rijden zodat dit direct geregeld kon worden, maar mevr. Dijkstra gaf aan dat volgens de algemene voorwaarden van Saturn ik hem moet inleveren ter reparatie en dat ik hem dan 3 week kwijt kan zijn. Dit is te zot voor woorden!Ik zit binnen de 14dagen

Heel eenvoudig, ik wil naar de Saturn kunnen gaan met mijn defecte PS3 en dat deze vervangen wordt. Saturn kan dan mijn PS3 ter reparatie aanbieden en evt. na reparatie weer verkopen. Hoef ik niet 3 week te wachten. Als dat zo is wil ik mijn geld terug van zowel de playstation als van de Televisie en de accesoires! Gekocht bij de Saturn in Groningen. Bonnummer Playstation:40525202 Bonnummer Televisie: 40526518

Saturn
    Beste meneer Meijering,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek of u mij wilt terugbellen zodat ik de klacht met u kan doornemen.Daarbij heb ik uw klacht voorgelegd bij Saturn Groningen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    meijeringw
    Ik ben voordat u mijn voicemail heeft ingesproken naar Saturn Groningen gegaan en werd de PS3 probleemloos omgeruild.Perfect opgelost, ben ik heel blij mee. Ik vind het echter wel jammer dat er dus een medewerker is in een ander filiaal die de nodige frustratie "onterecht" bij mij heeft opgewerkt. Bedankt voor de moeite!

meijeringw

Ook een klacht indienen over Saturn?