Opgelost door Saturn: PS4 niet geleverd.

JasperAfman

Op 18 augustus heb ik bij de webshop van Saturn een PS4 besteld en betaald. Deze zou op 29 november geleverd worden. Ik heb echter nooit een mail ontvangen met daarin de mededeling dat hij klaar stond om op te halen, al moest ik daar op blijven wachten volgens Saturn. Zelf heb ik meerdere keren contact opgenomen met Saturn, maar zij hebben mij nooit zelf geïnformeerd over de status van mijn bestelling. Tijdens het laatste telefoongesprek hoorde ik dat de PS4 nu ergens in het eerste kwartaal van 2014 zou kunnen ophalen, maar dat er over compensatie niks bekend is.

Ik vind het bijzonder slecht dat Saturn zelf geen contact met mij opneemt en dat ze mij niet kunnen informeren over verschillende zaken.

Duidelijkheid vanuit Saturn over de status van de leverdatum en over de te verwachten compensatie

Saturn
    Beste meneer Afman,Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb u zojuist gebeld, helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken.Ik heb uw klacht bij mijn collega's bij Saturn Online voorgelegd.
    Zij nemen spoedig contact met u op en nemen uw klacht verder in behandeling.Wij vertrouwen erop dat Saturn Online uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. Met vriendelijke groet,
    Saturn
    Beste meneer Afman, Ik heb van Saturn Online vernomen dat zij vanavond na 19.00 telefonisch contact met u opnemen. Ik zie graag uw reactie over de afhandeling van uw klacht tegemoet.Met vriendelijke groet,
    JasperAfman
    Dag meneer Pakvis,Er is deze avond geen contact met mij opgenomen.
    Ik ben morgen na 11:00 beschikbaar. Graag zou ik dan alsnog met Saturn in contact komen.Met vriendelijke groet,Jasper Afman
    Saturn
    Beste meneer Afman, Bedankt voor uw reactie.Ik vind het spijtig te vernemen dat er geen contact met u is opgenomen. Hiervoor bied ik u excuses aan.Ik heb uw opmerking doorgegeven aan mijn collega's. Er wordt vandaag contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,
    Saturn
    Beste meneer Afman, Inmiddels heb ik van mijn collega vernomen dat er contact met u is opgenomen en de klacht met u is besproken.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.
    JasperAfman
    Er is inderdaad contact geweest en het is wat mij betreft afgehandeld.