Opgelost door Saturn: Saturn komt toezegging (wederom) niet na! Dossiernr. #41969

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44289
Gebruiker
Beukenhof
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Enige weken geleden een klacht geplaatst aangaande een anulering van Saturn van de aanschaf van een PS3 spelletje voor mijn zoontje. Vlak voor de Sinterklaas. Saturn heeft hier keurig op gereageerd met een bevestigings e-mail en een telefoontje. Tijdens het gesprek met 1 van de medewerkers werd mij excuses en ter compensatie een tegoedbon aangeboden van 10 euro voor een eventuele navolgende aankoop bij Saturn.
We zijn nu ruim 3 weken verder en nog steeds geen tegoedbon ontvangen

De oplossing

Zoals in mijn eerste klacht vermeld zie in de oplossingsrichting in het herstel van vertrouwen in Saturn. Op de website www.klachtenkompas.nl heb ik na het gesprek de klacht direct afgemeld inclusief een pluim voor Saturn. Wederom iets te snel van vertrouwen. Momenteel heb ik geruime tijd besteed aan het verbeteren van het klantproces van Saturn (80 euro/uur) en ben ik 4,65 euro verder in gesprekskosten met haar "klantenservice". Een billelijke vergoeding binnen afzienbare tijd lijkt mij, gezien onze voorgeschiedenis, op zijn plaats. In afwachting van uw reactie.

2 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste heer Banffer, Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de Customer Care afdeling van Saturn Online.
    Zij zullen z.s.m. contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
  2. Auteur
    Beukenhof
    Datum
    Tegoedbon van 10 euro uiteindelijk ontvangen met het voorstel om het Sinterklaascadeau alsnog tegen gereduceerde prijs te mogen kopen. Misschien iets voor Sinterklaas 2014?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beukenhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Saturn?