Opgelost door Saturn: Saturn komt toezegging (wederom) niet na! Dossiernr. #41969

Beukenhof

Enige weken geleden een klacht geplaatst aangaande een anulering van Saturn van de aanschaf van een PS3 spelletje voor mijn zoontje. Vlak voor de Sinterklaas. Saturn heeft hier keurig op gereageerd met een bevestigings e-mail en een telefoontje. Tijdens het gesprek met 1 van de medewerkers werd mij excuses en ter compensatie een tegoedbon aangeboden van 10 euro voor een eventuele navolgende aankoop bij Saturn.
We zijn nu ruim 3 weken verder en nog steeds geen tegoedbon ontvangen

Zoals in mijn eerste klacht vermeld zie in de oplossingsrichting in het herstel van vertrouwen in Saturn. Op de website www.klachtenkompas.nl heb ik na het gesprek de klacht direct afgemeld inclusief een pluim voor Saturn. Wederom iets te snel van vertrouwen. Momenteel heb ik geruime tijd besteed aan het verbeteren van het klantproces van Saturn (80 euro/uur) en ben ik 4,65 euro verder in gesprekskosten met haar "klantenservice". Een billelijke vergoeding binnen afzienbare tijd lijkt mij, gezien onze voorgeschiedenis, op zijn plaats. In afwachting van uw reactie.

Saturn
    Beste heer Banffer, Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de Customer Care afdeling van Saturn Online.
    Zij zullen z.s.m. contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
    Beukenhof
    Tegoedbon van 10 euro uiteindelijk ontvangen met het voorstel om het Sinterklaascadeau alsnog tegen gereduceerde prijs te mogen kopen. Misschien iets voor Sinterklaas 2014?

Beukenhof

Ook een klacht indienen over Saturn?