Klacht Saturn: saturn webshob betaald geld niet terug

Klachtnummer
# 25138
Gebruiker
alida
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 13 maart een droger voor mijn zoon besteld, betaald, zou de volgende dag geleverd worden, maar dat ging niet door werd een dag later.
15 maart kwam er een vrachtwagen, maar er zat geen droger in.
weer gebeld, werd nu 19 maart, weer een dag vrij en u raadt het al, weer een lege vrachtwagen.
Hierop de bestelling geannuleerd, ze gaven mij groot gelijk, want dit was te gek voor woorden.
Verschillende keren een mail gehad met een ticketnummer en ik zou wat horen, maar alles wat je hoort is niets.
Verschillende keren gebeld, en elke keer zou ik bericht krijgen en het geld zou terug gestort worden maar tot op heden nog steeds niets.
Dit heeft mij tot nu toe 3 vrije dagen gekost en een aantal telefoontjes naar 0900 nummer en nog steeds niets opgeleverd.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn geld terug van een niet geleverd produkt

3 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte mevrouw van der Kroft,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Online.Uw klacht zal door een medewerker van Saturn online in behandeling worden genomen.
    Zij zullen inhoudelijk reageren op uw klacht of eventueel contact met u opnemen wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afdeling Service
  2. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte mevrouw van der Kroft, Bedankt voor uw reactie.Ik verneem graag van u wanneer u het aankoop bedrag terug ontvangen. Gezien Klachtenkompas ons verplicht te reageren op uw berichten verzoek ik u vriendelijk te reageren op dit bericht indien u een reactie van ons verlangt of als het bedrag heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  3. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte mevrouw van der Kroft, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te vernemen dat u het volledige bedrag heeft ontvangen. Ik bied u nogmaals onze excuses aan voor het ongemak. Wij nemen uw klacht mee om te onderzoeken waar verbetering nodig is zodat deze situatie niet meer voor kan komen in de toekomst. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen