Klacht Saturn: schandalig

van der zalm

KLACHT

Ik heb mijn dochter 12 dagen geleden een magnatron gegeven na 2 keer gebruiken gaat deze stuk (kan gebeuren). Na op te bellen krijg ik te horen dat ik een nieuwe krijg.
Dus wij naar Saturn en krijg daar allerlei smoezen te horen waarna ik dus boos wordt
en zeg als ik nu geen nieuwe krijg dan ga ik in de winkel een nieuwe pakken en lok ik desnoods een rechtzaak aan. Toen kreeg ik de bedrijfsleider te pakken wat bij elkaar al 3 kwartier duurde en ook moeilijk deed en hem vertelde dat ik een nieuwe magnatron uit de winkel ga halen en hij liep weg. Dus ik de winkel in en ja hoor de beveiliging hield mij aan en belt de politie, ik alles uitgelegd en de politie liet mij gaan. Dus wat krijg mijn dochter uit eindelijk een magnatron uit de zaak. (DUS EEN MOOIE WINKEL MAAR EEN SCHANDALIGE BEHANDELING). Ik kreeg van Saturn een winkelverbod maar dat is echt niet nodig ik kom daar nooit iets meer kopen ik raad iedereen aan om dat ook te doen je denkt goedkoper uit te zijn maar de SERVICES

Gewenste Oplossing

DIT KREEG IK ALS OPLOSSING Geachte meneer van der Zalm, Gezien wij alleen een oordeel kunnen geven over feitelijkheden is het voor ons zeer moeilijk een oordeel te geven over deze kwestie. U zal het met ons eens zijn dat elk verhaal twee kanten heeft en om die reden hebben wij contact opgenomen met de desbetreffende vestiging. Uit dit contact is gebleken dat de defecte magnetron niet voldeed aan de eisen om deze direct voor u om te ruilen (uw product was niet compleet). De oplopende discussie die daarna volgde heeft daarna helaas weinig ruimte overgelaten om uw klacht naar behoren op te lossen. Wij gaan ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dhr. V. Pakvis Afd. Service ALLES WAS COMPLEET BEHALVE DE DOOS.
Oplossing van Saturn:

Saturn
    Geachte meneer van der Zalm,Ik heb op inhoudelijk gereageerd op uw klacht op ticket Klacht ID 24659.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Saturn?