Klacht Saturn: Schoonmaken laptop loopt uit op een fiasco

Futs

Ik heb 'n laptop naar Saturn gebracht om het van binnen schoon te laten maken.Toen ik hem ging halen,kreeg ik te horen dat er tydens het schoonmaken een kras op het scherm is gekomen en dat er 'n melding op het scherm kwam,dat de coolingfan kapot was.Ik had deze melding nog nooit gezien,maar Saturn bood me aan om de onkosten voor het scherm te betalen.Omdat er verder nix mis met de laptop was,mochten ze die coolingfan ook laten vernieuwen,op myn kosten.Toen ik de prysopgave van Zes Goes BV kreeg,waar de laptop ter reparatie is,stond erby dat het moederbord en processor ook kapot zyn.Toen ik contact met hun opnam,kreeg ik 'n mail dat dit val/druk schade is.2 medewerkers van Saturn hebben gezegd dat er geen problemen met de laptop waren,op die melding na.Ik heb dus een goedwerkende laptop weggebracht en moet nu opkomen voor de schade die door Saturn is ontstaan.Ik heb verder navraag gedaan over hoe deze schade kan zijn ontstaan.Kan ook door perslucht zijn ontstaan,al vermoed ik anders.

Dat Saturn de onkosten helemaal betaalt,aangezien de laptop het nog deed bij hun,wat 2 medewerkers van Saturn hebben verklaard.Of ze hebben hem by Saturn laten vallen,iets wat volgens Zes Goes BV de schade kan hebben veroorzaakt,of dat ze perslucht hebben gebruikt met het stofvry maken van de laptop.Navraag by 'n ander bedryf heeft my geleerd dat dit ook de schade kan hebben veroorzaakt.'N laptop mag je namelijk nooit op deze wyze schoonmaken.Dat Saturn daadwerkelyk perslucht heeft gebruikt,word door hun onkent...natuurlijk.Ik vind 't absurd dat ik de onkosten moet betalen voor iets waarvan ik niet schuld ben.Er zijn 2 dingen in myn laptop kapot,die voorheen geen problemen hadden.Het scherm vervangen zou 2 weken duren.Er zyn nu 5 weken voorby en laptop staat nog steeds by Zes Goes.

Saturn
    Beste meneer Faets, Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen.Zoals aangegeven staat het beeldscherm van de laptop op dit moment in bestelling bij de reparateur en verwachten wij deze spoedig geleverd. Zodra de laptop retour is bij Saturn Venlo zal er verder onderzoek verricht worden.Ik neem vrijdagmiddag nogmaals contact met u op om dan de verdere ontwikkelen met u door te nemen.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Futs
    Het scherm wordt eindelijk gemaakt maar de rest,het moederbord en de processor,moet nog over worden beslist.
    Saturn
    Beste meneer Faets, Bedankt voor uw reactie, zoals afgesproken wordt er contact met u opgenomen zodra uw product is ontvangen op de vestiging om de verdere onderdelen van uw klacht af te kunnen handelen.Met vriendelijke groet,
    Futs
    Mijn laptop is inmiddels terug,het scherm is gemaakt.Ik zou nog een telefoontje krijgen over hoe de andere problemen opgelost zouden worden,maar helaas. Als ik mijn laptop aanzet,krijg ik vaak een zwart beeld,meer niet.Kan laptop ook niet uitzetten op de normale manier.Ik moet nu het stroom er van af halen en de accu eruit halen.
    Als de laptop éénmaal aan is,duurt het een poos voordat hij is opgestart.Ik merk ook dat de laptop soms traag reageer...extreem traag.
    Groetjes...
    Saturn
    Beste meneer Faets,Bedankt voor de melding.Spijtig te vernemen dat de laptop niet naar behoren functioneert. Ik heb uw reactie voorgelegd bij Saturn Venlo met het verzoek telefonisch contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Saturn

Ook een klacht indienen over Saturn?