Opgelost door Saturn: slechte levering en geen terugbetaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30258
Gebruiker
krijnen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via de webwinkel Saturn.nl had ik op 9 juni een bestelling geplaatst van 2 artikelen. Ik koos voor een levering bij de saturnwinkel. Na een maand (levertijd zou 5-7 dgn. zijn) had ik mijn artikelen nog niet. Ondertussen was 1 artikel tijdelijk niet meer leverbaar en dat hield de levering tegen. Dat artikel heb ik toen geannuleerd en het andere artikel kon ik toen spoedig ophalen in de saturnwinkel. Omdat ik vooraf via Ideal betaald had moest ik nu van het geannuleerde artikel het geld ontvangen. Dit is ondertussen ook alweer 10 dgn. geleden en het geld is nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Nu kreeg ik gisteren een mail binnen, dat ze niets terug kunnen vinden van het geannuleerde artikel en of ik dat wel had betaald. Ze wilde een kopie van mijn afschrift, Nou ja....
Na telefonisch contact hierover zag de telefonist toch iets terug en zou hij actie ondernemen om mijn geld terug te laten storten. Ik heb hier allemaal geen vertrouwen meer in.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn eigen geld weer terug op mijn rekening met bijschrijving van rente, die ik heb misgelopen door deze nalatigheid van Saturn.nl
Opheffing van deze webwinkel.

2 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte meneer Krijnen,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Online.Uw klacht zal door een medewerker van Saturn online in behandeling worden genomen.
    Zij reageren inhoudelijk (uiterlijk morgen) op uw klacht of nemen eventueel contact met u op wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  2. Auteur
    krijnen
    Datum
    aangezien ik nu zelf naar saturn.nl heb gebeld, en niet naar de klantenservice waar je call-centrum medewerkers te spreken krijgt, ben ik nu serieus genomen en is mijn klacht naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
krijnen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen