Opgelost door Saturn: Te lange levertijd, geen contact mogelijk

JeffreyA

Ik heb op 28 mei een MacBook Pro Retina 15" besteld omdat het al gauw 400 euro scheelde vanwege de 21% tax free actie. Er stond vermeld dat de levertijd 1 tot 2 weken bedroeg. Hooguit twee weken wachten is die 400 euro korting wel waard.

Morgen (Dinsdag 11 Juni) is het precies 14 dagen later en tot vandaag heb ik nog niets vernomen over mijn bestelling. Als de levertijd 2 weken is, dan neem ik aan dat hij de 13e dag wordt verzonden (wat dus niet het geval is voor zover ik weet).

Dit is nog niet eens zo zeer het ergste. Ik heb 31 mei contact geprobeerd op te nemen over de bestelling. Ook tot op vandaag geen reactie op het ticket. Telefonisch contact opnemen kost 10ct./min. en toen ik ging bellen was er een rij. Heb het al snel opgegeven want ik geloof überhaupt niet dat er iemand zit die de telefoon in de gaten houdt. Als dat wel zo is, kan net zo goed mijn ticket worden beantwoord.

Ik zou graag willen dat Saturn met enige vorm van compensatie komt omdat er niet wordt gereageerd op emails/tickets, telefoonwachttijden erg lang zijn en ik niet op de hoogte wordt gehouden van enige vertragingen. Ik heb deze Macbook nodig voor school omdat mijn oude laptop kapot is en ik kan dus niet zonder. Overigens wil ik dat Saturn mij inlicht wanneer de Macbook wél wordt opgestuurd.

Saturn
    Geachte meneer Angenent,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Online.Uw klacht zal door een medewerker van Saturn online in behandeling worden genomen.
    Zij reageren uiterlijk morgen inhoudelijk op uw klacht om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    JeffreyA
    Beste dhr. Pakvis,Wordt er telefonisch of per email contact opgenomen?
    Overigens jammer dat u niet hier een geschikte oplossing kunt vermelden, en ik weer afhankelijk ben van de "snelle" service van Saturn Online.Met vriendelijke groet,
    Jeffrey
    JeffreyA
    Ben zojuist gebeld door Saturn, de mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat de Macbook vandaag nog verzonden was en dat ik deze uiterlijk morgen zou ontvangen.
    Jammer dat er op deze manier wél wordt gereageerd, en niet via internet zoals je zou verwachten. Al met al toch fijn om te weten wat de status van de order is.

JeffreyA

Ook een klacht indienen over Saturn?