Klacht Saturn: Terugbetaling na leveren beschadigde wasmachine

bdb

Twee weken terug werd onze wasmachine geleverd. Echter bleek dat deze in het magazijn te hardhandig is behandeld en hij flink beschadigd was. Daarop hebben de mensen die hem kwamen leveren de wasmachine mee terug genomen. Ons werd verteld dat er een nieuwe besteld en geleverd zou worden. Na contact op te hebben genomen met Saturn bleek dat de wasmachine niet meer op voorraad was en het geld teruggestort zou worden. Echter ontvingen wij maar steeds niet een mail dat de wasmachine al retour was gebracht. Na 4x bellen en een aantal keer: "we gaan er achteraan" te hebben gehoord, gister eindelijk bericht gehad dat het geld terug wordt gestort. Echter klopt dit bedrag niet. We hadden witgoedservice erbij genomen á 15 euro, maar dit bedrag staat niet op de creditfactuur. Dit wordt dus weer bellen met Saturn. Waardeloos dit.

Alsnog ervoor zorgen dat de 15 euro erbij komt op de creditfactuur zodat we het bedrag retour ontvangen wat er ook betaald is aan Saturn. Een onkostenvergoeding voor twee weken geen wasmachine en alweer! kunnen bellen voor de creditnota zou op zijn plaats zijn.

Saturn
    Geachte heer de Bas, Bedankt voor het melden van uw klacht. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen willen we graag weten bij welke vestiging de wasmachine heeft gekocht.
    Vandaag heb ik u gebeld om dit te verifieren, helaas heb ik u niet bereikt. Zodra u de aanvullende informatie heeft doorgegeven wordt uw klacht bij de betreffende vestiging voorgelegd en in behandeling genomen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland
    bdb
    Beste mevrouw Zandhuis,Deze wasmachine is gekocht in de online store van Saturn, en niet in een winkel.Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Mvg
    Saturn
    Geachte heer de Bas, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb contact opgenomen met mijn collega's van Saturn Online en ik heb uw klacht voorgelegd en hen verzocht om contact met u op te nemen om uw klacht af te handelen.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerdMet vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland
    Saturn
    Geachte heer de Bas, Van mijn collega van Saturn Online heb ik begrepen dat uw klacht inmiddels al is opgelost. Naar aanleiding van dat bericht stel ik voor om de klacht af te sluiten. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Online

Ook een klacht indienen over Saturn?