Opgelost door Saturn: Trage laptop

Hierbij wil ik een klacht indienen over mijn laptop type ASUS R508CA-CJ113H
Ik heb deze eind Januari gekocht voor mijn buitenlandse stage in Madrid, Helaas is his vanaf het begin heel traag en heb ik Er alles aan gedaan, van vrienden in nl opgebeld tot mn baas in Spanje gevraagd. Helaas week niemand mij te helpen en wil graag mijn Geld terug of dat hij wordt gemaakt maar ik zit hier tot eind Juni. Kunt u mij Aub helpen?
Groeten Pien burger
(pienburger@hotmail.nl)

Geld terug of nieuwe laptop

Saturn
    Geachte mevrouw Burger, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch afgesproken heb ik u een e-mail gestuurd met daarin instructies hoe u de laptop voor reparatie kunt aanmelden in Spanje. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland
    Saturn
    Geachte mevrouw Burger, Per e-mail heb ik u de optie geboden om de laptop in Spanje te laten repareren. U heeft aangegeven de laptop liever bij terugkomst in Nederland ter reparatie aan te bieden. Dat is uiteraard geen enkel probleem. U kunt tegen die tijd altijd contact met mij opnemen met mail of telefoon om u te ondersteunen bij het ter reparatie aanbieden van uw laptop. Ik stel hierbij voor om de klacht af te sluiten. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland
    Pien
    Oke! doe ik dat, super bedankt!

Pien

Ook een klacht indienen over Saturn?