Opgelost door Saturn: Trage/slechte afhandeling dubbele klacht over inbouwkoelkast Everglades

Geuze

22 november koop in een 120 cm hoge koelkast van Everglades in de opruiming voor een schijntje. Er waren nog meer werd er tegen mij gezegd. Bij aflevering bleek deze aan beide zijden flink beschadigd te zijn. Maar ik heb m wel laten plaatsen is toch inbouw, Al snel bleek de koelkast ijsvorming te hebben. Verlof nemen opdat de monteur langs kon komen. Moets langs komen om een andere koelkast uit te zoeken. Opnieuw verlof opgenomen om de koelkast om te ruilen. Halverwege het inbouwen haakt de monteur gefrustreerd af, Blijkt na een week weer ijsvorming. Verlof opgenomen om de monteur van Saturn langs te laten komen. Deze constateert dat ook deze defect is. Als ik twee dagen(zoals afgesproken) later langskom is er niets geregeld. Op mijn voorstel max 100 euro bij te betalen voor een ander merk wordt niet ingegaan, het is een koopje immers. Er moet een monteur van de leverancier bijkomen om de storing vast te stellen, deze neemt morgen (7-1-14) contact met u op. Niet gebeurd.

Ander merk koelkast, met dezelfde specs met bijbetaling van maximaal 100 euro. Per direct. niet nog een keer weer een monteur.

Saturn
    Beste mevrouw Geuze,Bedankt voor het melden van uw klacht.U heeft inmiddels Saturn Groningen en mij een aantal keer telefonisch gesproken. Er is u een oplossing aangeboden door Saturn Groningen welke helaas nog niet naar uw tevredenheid is. Ik heb uw voicemail zojuist ingesproken dat ik u aanstaande maandag terug bel nadat ik het een en ander heb overlegd met Saturn Groningen.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    Geuze
    Inderdaad is er contact geweest met het hoofdkantoor en de vestiging Groningen. De "oplossing" die gegeven is, was niet anders dan het eerdere standpunt te herhalen. Nu is het wachten op het moment dat de verkoopleider weer terug is na een aantal dagen afwezigheid. De leverancier heeft inmiddels ook al geprobeerd een afspraak te maken. (twee maal op het midden van de dag). Had juist aangegeven niet meer verlof op te willen nemen.
    Saturn
    Geachte mevrouw Geuze,Bedankt voor uw reactie.Ik heb uw klacht afgelopen maandag, zoals afgesproken, met mijn collega doorgenomen.Saturn Groningen heeft daarna contact met u gehad en u een passende oplossing aangeboden, zoals u deze had gewenst.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn Nederland
    Geuze
    Sarturn heeft een nieuwe koelkast beloofd. deze wordt vrijdag geplaatst. Wel een beetje trage afwikkeling, maar dit lag waarschijnlijk aan het feit dat de verantwoordelijke afdelingsmanager een aantal dagen afwezig is geweest.
    Nu even afwachten of deze vrijdag idd geplaatst wordt. Daar vertrouw ik eigenlijk wel op.