Klacht Saturn: Transport witgoed planning

Klachtnummer
# 35412
Gebruiker
Martini
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wasmachine, gasfornuis en magnetron gekocht op 31/08/13. dinsdag 17 september bericht gehad dat het transportbedrijf het zaterdag komt leveren.Saturn geeft aan dat het logistiek bedrijf mij voor die tijd nog belt om aan te geven of ze in de ochtend of middag komen zaterdag. 18.00 uur vrijdag 20 september niks vernomen. Saturn gebeld geeft aan smsje om 07.00 uur 's ochtends te krijgen??? Langs de winkel gegaan gelijk aangegeven dat ik vanavond een smsje kan verwachten?? Beetje laat voor een transportbedrijf. Ik ga nu niet rekening houden met de levering. Ik wil met alle liefde rekening houden met de levering, maar dan moet het transport bedrijf wel meewerken. Dus meer een klacht naar transportbedrijf met wie Saturn samenwerkt. Slechte planning als je die vrijdag nog niet klaar hebt...???wil eigenlijk de bestelling annuleren en ergens anders kopen. Ikea is wel duidelijk met transport. Daarnaast reageerde de medewerker op de witgoedafdeling erg laks (lekker boeiend jouw probleem gehalte).

De oplossing

Als het morgen niet lukt met de levering. Duidelijkheid vanuit Saturn wanneer je product geleverd wordt en niet behandeld worden als een nummer. Een dag van te voren aan kunnen geven op welk dagdeel je producten geleverd worden is niet meer dan normaal. Neem een vb aan Ikea bv! Jammer voor saturn dat ze met zo'n logistiek bedrijf samenwerken. Ik koop nooit meer iets bij Saturn en ga als het morgen niet lukt met de levering. De zending annuleren. 100 andere bedrijven.

2 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste mevrouw van Veen,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht voorgelegd bij Saturn Zuidplein.
    Zij hebben mij inmiddels doorgegeven dat de klacht met u is doorgenomen en deze naar tevredenheid is afgehandeld.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. U mag dit e-mailen naar klantenservice@saturn.nlMet vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  2. Auteur
    Saturn
    Datum
    Voorstel afsluiten van klacht.

Ook een klacht indienen over Saturn?