Klacht Saturn: TV wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 55892
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bestelde en betaalde tv wordt niet geleverd en kan ook niet geannuleerd worden door ICT problemen van Saturn.
Ik bel er elke dag over naar een duur 0900 nummer en mail ook naar ze.
Krijg geen antwoord, alleen dat ze er niks aan kunnen doen en dat ik maar moet afwachten.
Maar hoe lang weten ze niet.

De oplossing

TV vandaag leveren
of
geld vandaag terug op rekening
en
compensatie voor gemaakte kosten en ongemak

1 reactie

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte mevrouw van Oosterom, Bedankt voor het melden van uw klacht. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Online. Uw klacht wordt door Saturn Online in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online
    .
    Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen