Opgelost door Saturn: Valse belofte playstation 4

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42188
Gebruiker
Alwinekkel
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 14 augustus 2013 had ik de playstation 4 gepre-orderd op de website bij Saturn.
Dit allemaal netjes betaald en dat ik garantie had dat ik op de release-datum mijn playstation 4 binnenkreeg. Vervolgens op 26 november j.l. kreeg ik een antwoord op mijn vraag of ik de playstation nog op de release-dag binnenkreeg. Dit bleek het geval te zijn en volgens hun systemen kreeg ik de playstation op 29 november.
Op de dag van de release echter geen playstation 4 , geen e-mail, geen telefoontje, dus na 18:00 uur gebeld naar het klantencentrum. Er bleek slecht nieuws en er was een fout gemaakt in het systeem. Hoe kan dit gebeuren dat dit allemaal nog bleek te kloppen een kleine 4 dagen van te voren? Het is ook nog niet zeker dat ik de playstation rond midden-december kan verwachten.

Gewenste oplossing

Een compensatie in de vorm van een gratis controller of een game. En natuurlijk de ps4 waar ik al voor betaald heb z.s.m.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste meneer Ekkel,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen.Ik heb uw klacht zojuist voorgelegd bij mijn collega's bij Saturn Online met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Saturn Online uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  2. Auteur
    Alwinekkel
    Datum
    Goed afgehandeld en momenteel de ps4 in huis. Ook een compensatie gekregen in de vorm van een playstation voucher.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen