Opgelost door Saturn: Valse belofte playstation 4
Details
Klacht
Op 14 augustus 2013 had ik de playstation 4 gepre-orderd op de website bij Saturn.Dit allemaal netjes betaald en dat ik garantie had dat ik op de release-datum mijn playstation 4 binnenkreeg. Vervolgens op 26 november j.l. kreeg ik een antwoord op mijn vraag of ik de playstation nog op de release-dag binnenkreeg. Dit bleek het geval te zijn en volgens hun systemen kreeg ik de playstation op 29 november.
Op de dag van de release echter geen playstation 4 , geen e-mail, geen telefoontje, dus na 18:00 uur gebeld naar het klantencentrum. Er bleek slecht nieuws en er was een fout gemaakt in het systeem. Hoe kan dit gebeuren dat dit allemaal nog bleek te kloppen een kleine 4 dagen van te voren? Het is ook nog niet zeker dat ik de playstation rond midden-december kan verwachten.
Gewenste oplossing
Een compensatie in de vorm van een gratis controller of een game. En natuurlijk de ps4 waar ik al voor betaald heb z.s.m.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.