Opgelost door Saturn: Valse belofte playstation 4

Alwinekkel

Op 14 augustus 2013 had ik de playstation 4 gepre-orderd op de website bij Saturn.
Dit allemaal netjes betaald en dat ik garantie had dat ik op de release-datum mijn playstation 4 binnenkreeg. Vervolgens op 26 november j.l. kreeg ik een antwoord op mijn vraag of ik de playstation nog op de release-dag binnenkreeg. Dit bleek het geval te zijn en volgens hun systemen kreeg ik de playstation op 29 november.
Op de dag van de release echter geen playstation 4 , geen e-mail, geen telefoontje, dus na 18:00 uur gebeld naar het klantencentrum. Er bleek slecht nieuws en er was een fout gemaakt in het systeem. Hoe kan dit gebeuren dat dit allemaal nog bleek te kloppen een kleine 4 dagen van te voren? Het is ook nog niet zeker dat ik de playstation rond midden-december kan verwachten.

Een compensatie in de vorm van een gratis controller of een game. En natuurlijk de ps4 waar ik al voor betaald heb z.s.m.

Saturn
    Beste meneer Ekkel,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen.Ik heb uw klacht zojuist voorgelegd bij mijn collega's bij Saturn Online met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Saturn Online uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    Alwinekkel
    Goed afgehandeld en momenteel de ps4 in huis. Ook een compensatie gekregen in de vorm van een playstation voucher.

Ook een klacht indienen over Saturn?