Klacht Saturn: Voor 22:00 besteld, morgen in huis?

Klachtnummer
# 63287
Gebruiker
Dann
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de site van Saturn staat voor 10:00 besteld, volgende dag in huis.
Woensdag 4 juni een gasfornuis besteld en een koelkast.
Inmiddels 10 juni en nog steeds niks in huis...
Een aantal keer gebeld, maar geen duidelijke informatie, misschien wordt het morgen geleverd..

Erg jammer! Hadden hem graag al lang in huis gehad.

De oplossing

Snel geleverd of een andere oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte heer Vermeulen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Erik de Wit
    Saturn Online Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen