Klacht Saturn: Weigeren om te leveren wat er besteld is. Camping gaz lamp

Wouter

Heb via webshop v Saturn de Camping gaz Lumostar plus PZ besteld. Op foto vd webshop staat duidelijke afbeelding met ijzeren handvat. Bij levering zit die er niet bij. Contact opgenomen met webshop. Ze weigeren met oplossing te komen en stellen 'de foto is niet leidend op de website' maar de productbeschrijving. Dit is niet te geloven. Op de foto kan iedereen zien dat er een handvat aan zit. Hoe kan je stellen dat de foto niet leidend is? Call center van de webshop is arrogant en onvriendelijk. Er wordt voorgesteld om naar de winkel te gaan (half uur) rijden (...enig idee waarom ik via internet bestel) en het daar maar even te bespreken of het handvat er nou wel of niet bij hoort te zitten. Typisch geval van 'afschepen'. Ik geef aan dat de winkel deze producten helmaal niet verkoopt. Wist ze niet... samenvattend: Dit is geen webshop, dit is gewoon cashen en niet leveren, klacht / probleem hebben ze geen interesse in. Meneer ik kan u niet helpen. Saturn bedankt!

Dat ze me zo'n handvat naleveren en/of het juiste complete product. Ik ben vooral boos over de arrogante wijze waarop ze met hun klanten omgaan. Hoe dom. Ik koop voor veel geld jaarlijks bij Saturn. En nu dus nooit meer.

Saturn
    Geachte heer Olland,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw artikel niet voldoet aan de specifacties die vermeld stonden op de website, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Saturn Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Saturn?