Klacht Sauna & Wellness Cadeaukaart: geen reactie op klacht wellnessgiftcard.

Klachtnummer
# 626793
Gebruiker
ZoeteOoievaar#433
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gezien covid heb ik geen gebruik kunnen maken van de kaart.
De kaart is nu verlopen per 26-09-2022.
Op 17-10-2022 heb ik gevraagd om een verlening gezien het een cadeau voor mijn 50e verjaardag was. Ik ging ook uit van een geldigheidsduur van 2 jaar.
Nu ik eindelijk gezond genoeg ben om er gebruik van te maken is het verlopen ik heb bij de klantenservice mail server gevraagd om verlenging maar nog geen enkele reactie ontvangen. ook geen registratie van de gedane melding wat je bij andere meldingen wel krijgt.

Gewenste oplossing

Graag verlenging van de kaart gezien covid.
Of een tegemoetkoming en uberhaupt een reactie op mijn gedane melding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sauna & Wellness Cadeaukaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sauna & Wellness Cadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen