Klacht Savedo.nl: Mij toekomende bedrag na schriftelijke opdracht tot overboeking niet ontvangen
Details
Klacht
Na beëindiging en uitbetaling van het laatste deposito op 24-MAA-2023werd mijn Savedo-rekening opgeheven. Bij het beëindigen van bedoeld deposito werd er door Privatbanka € 32,78 te veel bronbelasting ingehouden. Dit werd bij Savedo aangekaart. Na enige tijd meldde Savedo dat dit bedrag alsnog zou worden uitbetaald. Iedere keer dat ik bij Savedo vroeg of het geld al was ontvangen, kreeg ik als antwoord dat er navraag zou worden gedaan bij Privatbanka. Medio juli 2023 kreeg ik een Privatbanka afschrift dat het bedrag al op 08-MEI was overgemaakt naar Savedo, terwijl Savedo na 08-MEI herhaaldelijk antwoordde navraag te gaan doen.Om het bedrag te laten uitbetalen naar mijn ING tegenrekening moest ik per post schriftelijk per post(!) opdracht verstrekken aan FlatexDeGiro. Dat heb ik op 03-AUG gedaan. Tot op heden heb ik het bedrag nog niet ontvangen. Op diverse mails verzonden vanaf 09-AUG heeft Savedo nog altijd niet gereageerd.
Gewenste oplossing
1 Excuses2 Directe uitbetaling van het mij toekomende bedrag van € 32,78 vermeerderd met de wettelijke rente vanaf de einddatum van het betreffende deposito.
3 Een bedrag van € 50 als schadevergoeding voor de gemaakte kosten en geïnvesteerde tijd voor het nalatig gedrag van Savedo, Privatbanka en/of FletexDeGiro bank.
4 De contactgegevens van de Duitse organisatie waar ik een klacht over deze nalatige handelswijze van Savedo kan indienen.
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.