Klacht Savedo.nl: Mij toekomende bedrag na schriftelijke opdracht tot overboeking niet ontvangen

Klachtnummer
# 685013
Gebruiker
Jan52
Datum
18 reacties

Details

Klacht

Na beëindiging en uitbetaling van het laatste deposito op 24-MAA-2023werd mijn Savedo-rekening opgeheven. Bij het beëindigen van bedoeld deposito werd er door Privatbanka € 32,78 te veel bronbelasting ingehouden. Dit werd bij Savedo aangekaart. Na enige tijd meldde Savedo dat dit bedrag alsnog zou worden uitbetaald. Iedere keer dat ik bij Savedo vroeg of het geld al was ontvangen, kreeg ik als antwoord dat er navraag zou worden gedaan bij Privatbanka. Medio juli 2023 kreeg ik een Privatbanka afschrift dat het bedrag al op 08-MEI was overgemaakt naar Savedo, terwijl Savedo na 08-MEI herhaaldelijk antwoordde navraag te gaan doen.
Om het bedrag te laten uitbetalen naar mijn ING tegenrekening moest ik per post schriftelijk per post(!) opdracht verstrekken aan FlatexDeGiro. Dat heb ik op 03-AUG gedaan. Tot op heden heb ik het bedrag nog niet ontvangen. Op diverse mails verzonden vanaf 09-AUG heeft Savedo nog altijd niet gereageerd.

Gewenste oplossing

1 Excuses
2 Directe uitbetaling van het mij toekomende bedrag van € 32,78 vermeerderd met de wettelijke rente vanaf de einddatum van het betreffende deposito.
3 Een bedrag van € 50 als schadevergoeding voor de gemaakte kosten en geïnvesteerde tijd voor het nalatig gedrag van Savedo, Privatbanka en/of FletexDeGiro bank.
4 De contactgegevens van de Duitse organisatie waar ik een klacht over deze nalatige handelswijze van Savedo kan indienen.

18 reacties

  1. Auteur
    Jan52
    Datum
    Niets vernomen; ook niet per e-post.
    Geld nog altijd niet ontvangen.
    Schandalig!!
  2. Auteur
    Jan52
    Datum
    Nog altijd taal noch teken van Savedo.
  3. Auteur
    Jan52
    Datum
    Nog altijd geen antwoord van Savedo. Ook niet per e-post.
  4. Auteur
    Jan52
    Datum
    Nog steeds geen antwoord!
  5. Auteur
    Jan52
    Datum
    Het blijft oorverdovend stil uit de hoek van Savedo. Geen reactie op Klachtenkompas en ook niet per e-post.
  6. Auteur
    Jan52
    Datum
    Het blijft oorverdovend stil!
  7. Auteur
    Jan52
    Datum
    De radiostilte duurt voort!
  8. Auteur
    Jan52
    Datum
    De radiostilte duurt voort ...
  9. Auteur
    Jan52
    Datum
    Savedo heeft afgelopen week eindelijk gereageerd dat men navraag gaat doen bij FlatexDeGiro. En dat ik geduld moet hebben. Hoe durf je zoiets te vragen na zoveel onbeantwoorde berichten en als ca een half jaar op mijn geld moeten wachten ?
    Mijn eis tot een schadevergoeding voor alle bestede tijd werd en passant direct afgewezen. ...

    Wordt vervolgd.
  10. Auteur
    Jan52
    Datum
    Nog geen verdere reactie
  11. Auteur
    Jan52
    Datum
    Geen wijziging in de situatie.
  12. Auteur
    Jan52
    Datum
    Ik moest geduld hebben ... Dat heb ik eigenlijk niet meer na zo veel maanden. Nog geen uitsluitsel. Dus toch maar verder wachten.
  13. Auteur
    Jan52
    Datum
    Nog geen verdere reactie.
  14. Auteur
    Jan52
    Datum
    Geen wijziging in de situatie
  15. Auteur
    Jan52
    Datum
    Nog steeds geen reactie ontvangen.
  16. Auteur
    Jan52
    Datum
    De radiostilte duurt voort!
  17. Auteur
    Jan52
    Datum
    Geen wijziging in de situatie
  18. Auteur
    Jan52
    Datum
    Geen wijziging

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Savedo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen