Klacht saxion: betaling factuur

Klachtnummer
# 134095
Gebruiker
G.J. Wassink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben het niet eens met de hoogte van de factuur
Daarom deel ik u mede dat ik deze betaling opschort.
Ik heb mij destijds in juni aangemeld en ingeschreven. Dit heb ik bij meerdere opleidingen gedaan met het idee dat ik misschien niet mag of kan starten met deze opleiding.
Ik heb geen contact of bevestiging van jullie gekregen dat ik kon starten met deze opleiding.
Pas half september kreeg ik bericht van jullie opleiding toen was ik al elders met deze opleiding begonnen.
Ik begrijp dat er kosten zijn gemaakt maar het bedrag van 400€ vind ik veel.
Graag zie ik een specificatie tegemoet van de kosten die jullie hebben gemaakt bij mijn annulering.

De oplossing

Dat er een midden weg wordt gevonden voor eventuele betaling van een lager bedrag.
Ik heb afgelopen maand een mail gestuurd met de vraag om een weg te vinden voor een betaling . Hier heb ik geen reactie op gehad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat saxion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over saxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen