Klacht Saypol: opdringerig gedrag telefoniste

Klachtnummer
# 281691
Gebruiker
jannnn
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Vandaag benaderd door Saypol voor een nieuw contract met NLE. had zo en zo niet veel intresse. Maar het verhaal aangehoord en verteld dat ze de aanbieding op de mail konden zetten. Kreeg een sms om de gegevens door te nemen. alles doorgenomen om even alles te checken moest ik op de groene knop drukken. helaas was dat meteen de eerste aanvraag. Dit kon ik binnen 14 dagen opzeggen, maar dit wilde ik helemaal niet. Ik wilde er meteen vanaf. Dit zou ze opnemen, had er geen vertrouwen in dus in ieder geval een mail gestuurd met de herroeping/ontbinding van het contract en opgestuurd. Helaas nog geen bericht teruggehad.

De oplossing

Beëindiging van een contract die ik absoluut niet wilde aangaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Saypol is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Saypol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen