Klacht Sazo techniek: Fraud of service

Klachtnummer
# 578956
Gebruiker
Gebruiker1643130596
Datum
0 reacties

Details

Klacht

He came to fix my floor heating and he said he have to change the pomp. I didn’t know at that time this pomp will cost something between 200 to max 300 euros. He told me it will cost around 700 euros or more and he got 500 euros in advance to order it. Then they came and acted as they changed the pomp. They made a complete mess in my house. Water was everywhere. They took 360 euros more, though I asked him, he didn’t give me an invoice. They said they will send it to me but never did. After they left l realized they didn’t even change the pomp. They didn’t answer my telephones after that and didn’t came to fix the problem though I wrote to him that it’s still not fixed.

Gewenste oplossing

I would like a refund

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sazo techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sazo techniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen