Klacht Sazo techniek: geen reparatie, wel hoge kosten.

Klachtnummer
# 585039
Gebruiker
Robotta44
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Storing geeft code E7 in weekend. Geen reparatie, hoge rekening van €270 om te constateren dat er inderdaad een storing was. Geen nota, wel een tikkie. Niet bereikbaar. Tweede bedrijf gebeld en deze heeft vandaag al geconstateerd dat verdere kosten van €970 belachelijk hoog zouden zijn. Inmiddels voor €400 euro alles weer gemaakt na een koud weekend.

Gewenste oplossing

Betaling van €270 terugbrengen naar realistische kosten voorrijkosten en korte check naar €110. Dan nog ruim betaald, heel ruim.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sazo techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sazo techniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen