Klacht Sazo techniek: Verkeerde diagnose, wanprestatie en associaal gedrag

Klachtnummer
# 569904
Gebruiker
Hoofddorp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via nummer 088-4447633 maak ik een afspraak voor een storing aan mijn cv. De monteur is gevraagd langs te komen om te kijken of de ketel goedkoop kan worden gerepareerd of vervangen moet worden. Hij heeft de verkeerde diagnose gesteld van de cv ketel namelijk een kapotte sensor en een prijskaartje van 500/600 eur en raadde vervanging aan. Hij zou een offerte sturen. Rekening voor het komen €115,- geen bon overigens. Het geld zouden we terugkrijgen bij vervanging. Na dagen niks gezien (ook na vele telefoontjes) in de kou gezeten. Toen een andere monteur laten komen (ander bedrijf). Conclusie kapotte pompcondensator kosten €39,76.
Gebeld en gevraagd om terruggave €115,- wegens wanprestatie. Moest de monteur maar appen op 085-0601068, zij maken alleen afspraken. Monteur reageert met "zoek het uit". Weer gebeld naar nr 088-4447633 met verzoek om naam en adres bedrijf. Weigeren ze te geven. Dat moet ik met de monteur uitzoeken. Ik vraag met wie ik dan nu bel, antwoord: met dit nummer. Ik leg uit wat de situatie is en vraag om een bedrijfsnaam en adres om mijn klacht te sturen. Reactie: "hou je mond, je houdt de lijn bezet" Ik wordt 3x opgehangen en ook dit nummer heeft mij nu geblokkeerd.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug, omdat er niks gedaan is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sazo techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sazo techniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen