Klacht SB Commerce BV: Operatie geslaagd, patiënt overleden.

Hadnietgehoeven

30 mei 2018 kochten wij een kinderbed via de website vt wonen (onderdeel van sb commerce). Het bed was in twee kleuren leverbaar: groen en grijs. Wij kozen de grijze variant.
- 1 juni verkeerde kleur (groen) bed geleverd.
- moesten week wachten, grijs was nie op voorraad, ondertussen zelf meerdere malen gemaild om te horen of het juiste bed voor 15 juni geleverd kon worden ( wij gingen toen namelijk mat vak.)....nooit iets van gehoord, geen reactie op mailtjes en continu andere personen wie opnieuw de klacht/ vraag in behandeling nemen.
- 06 juni zouden het verkeerde bed op komen halen, dag voor thuis gebleven , niet op komen dagen.

- 12 juni zouden ze het verkeerde bed komen omruilen..wederom hele dag gewacht, chauffeur stond s avonds pas op de stoep om alleen het verkeerde bed op te halen.... wist niets van een juist grijs bed te leveren.
- 13 juni weer gebeld en gemaild en dit kenbaar gemaakt. Men snapte er niets van. Ze zouden nu het juiste bed ( grijs dus) komen leveren. Wij hebben nog aan de lijn gevraagd of ze ter plekke wilde checken of er werkelijk een grijs bed in de doos in het magazijn zat... maar goed ook want er bleek wederom een groene in te zitten. 13 juni ging dus niet meer lukken. Wederom dag (3e ) thuis gebleven.
- 14 juni is uiteindelijk juiste grijze bed geleverd.
- 15 juni gemaild en bevestigd gekregen op mail dat wij binnen 14 dagen een 15% korting (zijnde €24 ) zouden krijgen.
- 27 juni mailde v5 wonen dat het grrijze bed weer op voorraad is en of wij deze nog wilde hebben. ( welke we dus op 14 juni reeds ontvangen hebben)
-op 29 juni geld nog steeds niet ontvangen. Inmiddels gemaild, geen reactie, dus weer gebeld. Dame klantenservice gast discussie aan over de hoogte van de 15% korting ... zouden wij volgens haar geen recht op hebben. Wij hebben toen geist dat de manager (Sandra) ons zou bellen ... dit zou maandag 02 juli zijn.
- tot op heden nog niet gebeld door vt wonen. Korting van 15 onmiddels wel ontvangen.
- 12 juli worden we weer gebeld door vt wonen of we het bed inmiddels ontvangen hebben?!

Wij hebben aansluitend gemaild met ons verhaal , de teleurstelling, meerdere dagen vrij genomen, etc....tot op heden nooit iets op gehoord.

Oprechte excuses...Ondanks dat we daar "niets voor kopen" natuurlijk. Dus maar een grote bos bloemen en 3 vakantiedagen retour...: )

Ook een klacht indienen over SB Commerce BV?