Klacht Scandi Design: opgelicht

Klachtnummer
# 302514
Gebruiker
Melita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

had een bankstel besteld en heb hem netjes op tijd afgezegd, toen heb ik bijna 3 maanden geleden een bevestiging gehad dat alles in order is en dat ze 549 euro terug gingen storten, maar heb nog niks gehad en ze nemen niet meer op en reageren niet meer op email/telefoon en het bedrijf bestaat niet want we zijn langs geweest op de aangeven adres.Maar het bedrijf is niet te vinden. Aangetekende brief kon niet wat adres bestond niet. facebook twitter enz bestaat niet meer. En als je nu belt wordt er een frans bandje afgespeeld.

De oplossing

Graag het geld terug geven wat van ons is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scandi Design hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scandi Design?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen