Klacht Scandicbedden.nl: Het bezorgen van een geheel gestoffeerde hoofdbord

Klachtnummer
# 4896
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin januari een bed gekocht t w v 3800,-- euro voor de Pasen het bed geleverd. Maar ons hoofdbord zou bekleed worden van de achterkant. Deze is dus weer opgehaald door scandic bedden. Maar het is nu juni en niemand weet waar en wanneer ons hoofdbord komt. Na diverse telefoontjes heb ik er geen vertrouwen meer in.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scandicbedden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scandicbedden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen