Klacht Scandicbedden.nl: levering van voetbord laat al 5 maanden op zich wachten

Klachtnummer
# 7705
Gebruiker
Bianca Boschman van Roon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In noverber 2011 hebben we een electrische boxspring besteld in het filaal van scandic bedden in heerhugowaard.
8-2-2012 is het bed geleverd, alleen het voetbord en de juiste poten ontbreken.
Na veel contact te hebben gezocht met scandic bedden, nu nog steeds geen voetbord geleverd. Contact via email, telefoon en in het filaal heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Als antwoord op een email kregen we dhr.... van het filaal in heerhugowaard moet dit regelen.
Inmiddels is het filaal in heerhugowaard gesloten. De telefoon word niet aangenomen. Ook het het hoofdnummer word niet beandwoord.

Graag zou ik toch binnen zeer korte tijd zien dat mijn bed compleet word afgeleverd.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scandicbedden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scandicbedden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen