Opgelost door Scapino: Bestelling niet volledig ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 508432
Gebruiker
Glinstering
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sloffen en laarzen besteld. Alleen de sloffen ontvangen. Zeggen dat het in delen is verstuurd maar dat klopt niet. Geen 2e track en trace code ontvangen. Zit al vanaf 20 december te wachten. Krijg geen antwoord op mijn berichten en klachten. De betaling bij Afterpay heb ik gepauzeerd omdat ik niet betaal voor iets dat ik niet heb ontvangen. Niet te bereiken ook niet via de chat. Heel vervelend slecht beleid nu in coronatijd. Ik vind het geen excuus.

De oplossing

Contact opnemen en het probleem oplossen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Glinstering
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bleek dat mijn schoenen. Inderdaad nooit waren verstuurd. Dus geannuleerd en doorgegeven aan afterpay. Wel. Jammer dat ik eerst een klacht op facebook. Moest zetten voordat ik een reactie kreeg van. Scapino.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Scapino?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen