Klacht Scapino: Dat de klacht serieus wordt genomen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 536260
Gebruiker
nooitmeer1984
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gebrek aan klantenservice. Een bestelling besteld waaronder een paar schoenen. Deze zaten onder vegen... een label van een ander merk schoenen lag erbij, kortom bij elkaar gerapt zooitje. Geen fatsoenlijke oplossing. (ik moest met suede borsteltje maar proberen de vegen eruit te krijgen) Ik bestelde graag bij scapino (en voor Corona liep ik er graag nog weleens langs), maar dit is al de tweede keer dat ik met bestelling schoenen krijg, die er totaal niet als nieuw uit zien.

Moeilijk bereikbaar via de mail.

Schept geen vertrouwen om ooit nog eens te bestellen.

De oplossing

Dat de klacht serieus wordt genomen.

2 reacties

  1. Auteur
    nooitmeer1984
    Datum
    ?
  2. Auteur
    nooitmeer1984
    Datum
    Nog steeds geen reactie. Staat Scapino soms weer op omvallen?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nooitmeer1984
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Scapino?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen