Opgelost door Scapino: Geen reactie op klacht snelle slijtage schoentjes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142288
Gebruiker
Coppomo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb online op 15 oktober een paar Dr. Visser jongensschoenen gekocht. Deze hadden bij normaal gebruik eind november al een groot gat in de zool. Ik heb hierover twee keer een mail met foto gezonden aan de klantenservice, maar ik hoor helemaal niets.

De oplossing

Ik zou bij voorkeur mijn geld terugontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Scapino
    Datum
    Beste mevrouw Mooiweer,

    Wij hebben uw klacht zojuist telefonisch besproken, zoals afgesproken storten wij het aankoopbedrag van € 39.99 binnen 2-3 werkdagen aan u terug op de rekening welke u heeft gebruikt bij uw bestelling.

    Wij gaan er vanuit de klacht zo naar tevredenheid te hebben afgehandeld en zien u graag terug in één van onze filialen of via www.scapino.nl

    Met vriendelijke groet,
    Viola
    Klantenservice Scapino
  2. Auteur
    Coppomo
    Datum
    Na plaatsing op klachtenkompas ontving ik pas reactie, dat is wel jammer. Daarna ontving ik snel mijn geld terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Coppomo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Scapino?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen