Klacht Scapino: geld nog niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535476
Gebruiker
Guido
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben al sinds eind februari te wachten op mijn geld.
Dit is toegezegd maar het wordt niet overgemaakt. Twee weken geleden wederom toezegging om binnen 5 werkdagen uit te betalen. Heb mijn betaaloverzichten moeten delen om aan te tonen dat ik geen geld heb ontvangen (schandalig!). Op mails wordt niet gereageerd.

De oplossing

geld overmaken conform toezegging (staat zwart op wit)

3 reacties

  1. Auteur
    Guido
    Datum
    Nog steeds geen geld of reactie op emails
  2. Auteur
    Guido
    Datum
    nog steeds geen enkele reactie op alle e-mails die zijn verzonden.
  3. Auteur
    Guido
    Datum
    Maandag na een uur in de wacht de medewerker aan de lijn die de vorige keer beloofd had geld over te maken. Kon de opdracht niet vinden. Excuses en zou nu overgemaakt worden. Je raad het al. Geen geld. Wat een schande

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Guido
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie. Beschamend bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Scapino?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen