Opgelost door Scapino: inferieure kwaliteit schoenen, binnen 2 maanden kapot

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 288082
Gebruiker
de groot
Datum
1 reactie

Details

Klacht

klacht scapino 21-12-17 Ik heb schoenen gekocht 03-10-17 voor 39.99. Ik heb ze nog weinig gedragen. Dat is aan de zolen te zien. Op één plek is de buitenste laag weg gesleten. Ik ben naar het filiaal de Bilt gegaan, zij boden me andere schoenen met korting.

Maar ik heb niet 39.99 betaald voor schoenen die ik maar anderhalve maand aan kan. Ik heb foto's van de slijtage, die wil ik graag opzenden. Ook mag u de schoenen terug. Graag mijn geld terug!

Gewenste oplossing

geld terug, of het grootste deel er van
Geboden oplossing
Na nog een keer aandringen met een officiele brief heeft Scapino me laten weten dat ik voor het zelfde bedrag een ander paar schoenen mag uitzoeken. Ik vind het kwalijk dat ze er zo lang over hebben gedaan en me een paar keer hebben geprobeerd af te schepen. Slechte beurt voor Scapino!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Scapino
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste T. Waalwijk,

    Ik heb je klacht ontvangen. Op jouw verzoek reageer ik verder via je opgegeven mailadres t.waalwijk@xs4all.nl.

    Vriendelijke groet,
    Barbara

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Scapino?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen