Opgelost door Scapino: Kapotte schoenen en een snauw
Details
De klacht
22 juli 2017 kocht ik voor E 35 leren kindersandalen bij Scapino in Zwolle. 5 september 2017 ging ik met de sandalen en aankoopbon terug, omdat de sandalen tijdens gebruik bij de riempjes en zool kapot waren gegaan. Na overleg achter de schermen kreeg ik als eerste reactie vd verkoopster dat ik NA 2 maanden terug was gekomen. Ik zei daarop dat er van 22 juli tot 5 september geen 2 maanden verstreken zijn, waarop zij snauwde dat ik haar uit moest laten praten.Omdat de schoenen er volgens de Scapino-medewerkers 'intensief gebruikt' uit zagen (ze waren dus kapot en er zat zand aan, want mijn kind heeft er buiten op gelopen) wilden zij mij niet volledig tegemoet komen, maar mocht ik voor E 17,50 iets anders uitzoeken. Ik vind dat onvoldoende omdat we de schoenen maar kort hebben kunnen gebruiken.
De oplossing
E 35,- terug of voor E 35,- iets anders uitzoekenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.