Opgelost door Scapino: Niet behulpzaam

content Opgelost
janet

vanmorgen in de scapino naar een product naar wens gevonden te hebben kwam ik klem te staan een kar stond te dicht op een stelage waardoor ik niet goed de draai kon krijgen. mijn velg van mijn wiel kwam in de hoek van de stelage waardoor ik er niet goed meer weg kwam. ruim 5 min. bezig geweest. De dames die nog geen 5 stappen van mij af stonden keken een paar keer naar me want bij het achteruit rijden piept mijn scootmobiel. Ze bleven rustig staan kletsen toen ik er eindelijk weg was waren de dames ook weer weg. Toen ik mijn product bij de kassa wilde afrekenen kon ik niet bij de kassa komen omdat ze het pad volgebouwd hadden met schaatsen. ik kon nit tussen de stelages door omdat ik die draai niet kan krijgen. Toen ik ze vroeg of er wel rekening gehouden word met minder validen ? was het antwoord Hoezo? heb mijn gal gespugd de pantoffels die ik zou kopen heb ik op 1 van de tafels neer gelegt en gezegt dat ze dit mochten opvreten. Zo klaar was ik ermee. helaas heb ik niet het product wat ik graag had gekocht.

zoals de heren personeel me helpen vriendelijk en behulpzaam waar de koffie niet belangrijker is of hoe het haar ,make up zit.

Scapino
    Beste heer/mevrouw Horstman,

Bedankt voor uw bericht. Dat moet een vervelende ervaring geweest zijn en dat is niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. In welk filiaal heeft u gewinkeld? Ik zou graag contact op willen nemen met de betreffende regiomanager, zodat deze dit kan bespreken met de filiaalmanager en het personeel van de winkel.

Klantenservice Scapino
    janet
    dit was in het Joure filiaal. ik hoop dat het voor mijn andere mede minder valide mensen het winkel plezier in de toekomst fijner is. Voor mij zal het niks meer uitmaken ik ga in het vervolg wel naar een andere winkel. MVG Janet Horstman
    Scapino
    Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb uw klacht doorgezet naar de betreffende regiomanager. Zij zal dit bespreken met het personeel van filiaal Joure. Nogmaals onze excuses voor het verstoorde winkelplezier. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nog verwelkomen in één van onze Scapino filialen.

Klantenservice Scapino

janet
dat er gesproken word met de filiaalmanerger en deze daar over met het pesoneel gaat praten. Heb een excus gehad en een cadeaukaart gekregen. Voor mij is het klaar zo

Ook een klacht indienen over Scapino?