Klacht Scapino: zeer slechte klantenservice

Klachtnummer
# 519693
Gebruiker
TvL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook een klacht over de klacht over de klantenservice van scapino:
Bestelling geplaatst, krijg direct een bevestigingsmail, maar na 2 dagen nog steeds geen track&trace code, dacht even de klantenservice bellen, na 23 minuten kreeg te horen: de eerst volgende lijn is voor u gereserveerd, 8 minuten later: de verbinding wordt verbroken.
Ik vind dit echt niet kunnen, het is alsof ze het erom doen

De oplossing

zodra ik mijn geld terug heb zet ik een punt achter scapino!!!

1 reactie

  1. Auteur
    TvL
    Datum
    Wel geld retour gekregen, geen reactie van scapino gehad over de, in mijn ogen, ordinaire werkwijze van telefoon klantenservice.
    Naar mijn idee hebben ze er lak wat de klant van hun werkmethode vind!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Scapino?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen