Klacht Schaap en andersson: Slechte service geen bed

Klachtnummer
# 452840
Gebruiker
Diana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind oktober een bed besteld en 8 maanden later nog niet geleverd winkel leeg, telefonisch geen contact meer, ook bij het cbw uitgeschreven maar wel een aanbetaling gedaan. Geven de schuld aan Corona maar heb al ver daar voor een bed besteld

De oplossing

Aanbetaling spoedig terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schaap en andersson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schaap en andersson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen