Klacht Schaap en andersson: Slechte service ooit, heb nog geen bed!

Klachtnummer
# 452442
Gebruiker
Carla Ramos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht Schaap en andersson
Begin februari een bed besteld. Deze zou half april uiterlijk begin mei geleverd worden. We zijn nu bijna half juni en nog steeds geen bed. Heb 2 x met de hoodkantoor gebeld. Bed zou uiterlijk 15 juni geleverd worden (ivm Corona). Ze zouden me van tevoren laten weten. Tot nu toe geen telefoontje of e-mail gekregen. Ze zijn telefonisch niet te bereiken en als ik een email stuur krijg ik zo een automatische e-mail.

Gewenste oplossing

Wil z.s.m. mij bed geleverd hebben of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schaap en andersson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schaap en andersson?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen