Opgelost door SchaapjeSchaapje: Geen mogelijkheid tot retourneren, geen reactie

content Opgelost
Belle

Kledingstuk besteld dat te groot bleek te zijn. Wilde dit retourneren binnen de 14 dagen. Maar je moet eerst een e-mail sturen om instructie te krijgen hoe je kunt retourneren. Dit heb ik gedaan op 6 november, het is nu 12 november. Ik heb er nog twee keer achteraan gebeld maar krijg altijd voicemail.

Ik wil de gegevens krijgen waardoor ik kan retourneren en daarna de aanschafprijs weer terug op mijn rekening krijgen.

SchaapjeSchaapje
    Beste mevrouw Prinssen,

Wij zijn inderdaad nalatig geweest door het te laat beantwoorden van uw mail en de slechte bereikbaarheid per telefoon. Inmiddels hebben we contact opgenomen via de mail.
    We hopen dat de voorgestelde oplossing naar uw zin is.

Vriendelijke groeten,
    Wendie Hagendoorn

Belle
Er werd pas gereageerd na escaleren, waardoor ik de gegevens kreeg om het product te retourneren. Ik koos voor vervangend product, dat is direct verstuurd, dus dit bedrijf doet er alles aan om de klantenscores hoog te houden. Helaas was er alleen een verkeerd product opgestuurd en bleek het oorspronkelijke artikel niet meer op voorraad. Ik kreeg direct een retouretiket en twee dagen later stond het aanschafbedrag plus betaalde verzendkosten terug op mijn rekening. Jammer dat het bedrijf niet eerder in actie kwam dan toen ik een negatieve score invulde. Daarvoor reageerden ze niet op mail en voicemailberichten. Sowieso bestel ik vanaf nu nooit meer bij bedrijven waarbij het retourbeleid bestaat dat je ze eerst moet mailen voordat je het kan terugsturen. Hier heb ik nu al meerdere slechte ervaringen mee.

Ook een klacht indienen over SchaapjeSchaapje?