Opgelost door Schaduw.nl: In een jaar rolluik nog niet geleverd

# 119566
R421

On augustus 2014 een rolluik besteld. Op 28 augustus 2014 aanbetaling gemaakt van 54,60 euro. Tot oktober 2014 was niet geleverd. In oktober de bestelling afgezegd in verband met verblijf voor een langere termijn in het buitenland. Ik heb gevraagd om de aanbetaling van 54,60 euro terug te storten op mijn rekening. Begin mei 2015 contact met Schaduw.nl opgenomen en gevraagd de rolluik te leveren of de aanbetaling terug te storten. Ze hebben gekozen om een rolluik te leveren binnen 2-3 weken. Veel keer gebelt zonder success. Ik heb op 16-07-15 met een mail een termijn gesteld - 1) aanbetaling terug storten voor 01-08-15 of 2) rolluik leveren voor 10-08-15. Tot vandaag geen reactie ontvangen.

Aanbetaling terug storten of rolluik leveren binnen boven genoemde termijnen.

Wij vinden dat Schaduw.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R421
    Twee dagen na indienen van mijn klacht heb ik de aanbetaling van 54,60 euro op mijn rekening ontvangen. Zonder de hulp van de Klachtenkompas zal dat niet lukken. Bedankt!
    Schaduw.nl heeft geen kontact met mij opgenomen.

R421

Ook een klacht indienen over Schaduw.nl?