Opgelost door Schaduw.nl: In een jaar rolluik nog niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119566
Gebruiker
R421
Datum
1 reactie

Details

De klacht

On augustus 2014 een rolluik besteld. Op 28 augustus 2014 aanbetaling gemaakt van 54,60 euro. Tot oktober 2014 was niet geleverd. In oktober de bestelling afgezegd in verband met verblijf voor een langere termijn in het buitenland. Ik heb gevraagd om de aanbetaling van 54,60 euro terug te storten op mijn rekening. Begin mei 2015 contact met Schaduw.nl opgenomen en gevraagd de rolluik te leveren of de aanbetaling terug te storten. Ze hebben gekozen om een rolluik te leveren binnen 2-3 weken. Veel keer gebelt zonder success. Ik heb op 16-07-15 met een mail een termijn gesteld - 1) aanbetaling terug storten voor 01-08-15 of 2) rolluik leveren voor 10-08-15. Tot vandaag geen reactie ontvangen.

De oplossing

Aanbetaling terug storten of rolluik leveren binnen boven genoemde termijnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schaduw.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    R421
    Datum
    Twee dagen na indienen van mijn klacht heb ik de aanbetaling van 54,60 euro op mijn rekening ontvangen. Zonder de hulp van de Klachtenkompas zal dat niet lukken. Bedankt!
    Schaduw.nl heeft geen kontact met mij opgenomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R421
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Schaduw.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen