Klacht Schattige babykleertjes: Bedrijf komt eigen afspraken niet na

sad Niet opgelost
Mevrouw

In verband met een verhuizing van het bedrijf, zijn levertijden langer (7 tot 10 werkdagen) maar werd er korting gegeven.
Omdat levertijden uitliepen, werd er een algemene mail gestuurd over de voortgang van de orders, en wat er voor de consumenten werd gedaan.
Zo stond er in de mail, dat ALLE orders met een levertijd langer dan 10 werkdagen kosteloos retour gestuurd mochten worden.
Via de mail gaf ik aan dat ik mijn order retour wilde sturen, en dat ik mijn order pas na 18 werkdagen binnen had gekregen, dus dat ik gebruik wilde maken van het kosteloos retouren.
En toen was de reactie van het bedrijf dat het kosteloos retouren alleen geldig was voor baby Kleertjes.
Maar er staat heel duidelijk in de mail van het bedrijf dat ALLE orders kosteloos mogen (met meer dan 10 werkdagen). Ze komen eigen afspraken niet na.

Vervolgs, als je er op reageert dat je het er niet mee eens bent, ( ze hebben zelf hebben in een mail aangegeven dat het om ALLE orders gaat met levertijd +10 werkdagen), en je daar dus gebruik van wil maken wordt er niet meer gereageerd. Ook na een nieuwe mail, geen reactie....

Dat ALLE orders, met een levertijd van meer dan 10 werkdagen kosteloos retour mogen, zoals ze zelf in de eigen mail hebben als tegemoetkoming hebben aangeboden.

Schattige babykleertjes
    Beste Willemijn, we hebben inderdaad tijdelijk een langere levertijd. Baby's groeien erg hard en zijn binnen een maand uit hun kledingmaat gegroeid. Daarom bieden we gratis retour op babykleding wanneer er niet binnen 10 dagen geleverd is. Je hebt zelf een kinderrokje besteld in maat 134/140. Jouw dochter is met 9/10 jaar niet binnen de levertijd uit dit rokje gegroeid(voorzover maat überhaupt de reden van retour is). Gratis retour is niet van toepassing. We hebben overigens op iedere mail gereageerd, zoals we nu ook snel op deze klacht reageren. Ik zie dat je nog een order bij ons hebt open staan. Zal ik deze voor je annuleren?

Mevrouw
De oplossing was, zoals in het commentaar te lezen is, dat ze de order die ik open had staan wilde annuleren en retour kosten niet accepteren. Er is nog heel even wat mail verkeer heen en weer geweest. Maar er werd vaker niet dan wel gereageerd. Geld van de order is uiteindelijk retour gekomen. Maar geen officiële annulering gehad.

Ook een klacht indienen over Schattige babykleertjes?