Klacht Schattige babykleertjes: Bedrijf komt eigen afspraken niet na
Details
De klacht
In verband met een verhuizing van het bedrijf, zijn levertijden langer (7 tot 10 werkdagen) maar werd er korting gegeven.Omdat levertijden uitliepen, werd er een algemene mail gestuurd over de voortgang van de orders, en wat er voor de consumenten werd gedaan.
Zo stond er in de mail, dat ALLE orders met een levertijd langer dan 10 werkdagen kosteloos retour gestuurd mochten worden.
Via de mail gaf ik aan dat ik mijn order retour wilde sturen, en dat ik mijn order pas na 18 werkdagen binnen had gekregen, dus dat ik gebruik wilde maken van het kosteloos retouren.
En toen was de reactie van het bedrijf dat het kosteloos retouren alleen geldig was voor baby Kleertjes.
Maar er staat heel duidelijk in de mail van het bedrijf dat ALLE orders kosteloos mogen (met meer dan 10 werkdagen). Ze komen eigen afspraken niet na.
Vervolgs, als je er op reageert dat je het er niet mee eens bent, ( ze hebben zelf hebben in een mail aangegeven dat het om ALLE orders gaat met levertijd +10 werkdagen), en je daar dus gebruik van wil maken wordt er niet meer gereageerd. Ook na een nieuwe mail, geen reactie....
De oplossing
Dat ALLE orders, met een levertijd van meer dan 10 werkdagen kosteloos retour mogen, zoals ze zelf in de eigen mail hebben als tegemoetkoming hebben aangeboden.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.