Klacht Schattige babykleertjes: Een jas bij alle geretourneerde artikelen, bleek niet te zijn ontvangen door het bedrijf.

S.S. Roos

Ik heb onlangs een behoorlijke hoeveelheid aan kleertjes en jassen voor mijn zoontje bij schattige babykleertjes besteld. Omdat mijn zoontje kleiner is dan een gemiddeld kind van 2 jaar waren bijna alle artikelen niet goed van maat. Tevens de winterjassen welke ik besteld had. Uiteindelijk besloot ik om een trui en lange mouwen T-shirt te houden, maar wilde deze eigenlijk ook beide ruilen voor een andere maat. Maar goed uiteindelijk toch besloten omdat ik ze heel erg mooi vind ze te houden. Dan maar op de groei en het andere nu gelijk passend. In de hoop dat hij niet doorschiet met groeien. Afgelopen week zelf nog contact opgenomen met after pay in deze 2 goederen te betalen ipv hun verzonden factuurmet alle inmiddels geretourneerde artikelen. Ze maakte er notitie van, omdat ik aangaf op vakantie te gaan. Nu blijkt er plotseling een winterjas op de factuur bij te staan, terwijl ik alleen de eerder 2 genoemde kledingstukken heb gehouden. Ik heb ook een getuige, die de inhoud kan bevestigen. Tevens verzendbewijs. Bedrijf zegt dat ze een winterjas niet hebben ontvangen, terwijl ik die net als de vele andere artikelen retour heb verzonden. Ik vermoed dat het onderweg ergens is misgegaan. Ik heb inmiddels bij WE een winterjas voor mijn zoontje gekocht waar ik ook een bewijs van heb.
Ik vind het heel erg vervelend, maar heb die jas echt niet in mijn bezit.
Hopelijk wordt dit wel opgelost.

Dat ik alleen de gehouden 2 artikelen hoef te betalen.

S.S. Roos
    Ik hoor graag de reactie, want ik heb geen winterjassen schattige babykleertjes in het bezit. Alles teruggezonden behalve truitje en T-shirt.
    Waarom zou ik daarover liegen.?
    Schattige babykleertjes
    Helaas is de jas door de klant niet retour gestuurd. De retourmedewerker heeft bij behandeling van de retour expliciet aangegeven dat de jas wel aangemeld was, maar niet in de verpakking zat. Na melding van de klant hebben we nogmaals afdoende onderzoek gepleegd via onze scans en voorraadbeheer. De jas is niet retour gekomen. De retour wordt voor dit deel niet goedgekeurd.

S.S. Roos
Niet, krijg nog steeds betalingsherinneringen van afterpay, ondanks vele mailtjes naar schattige babykleertjes dat ik de winterjas echt niet in mijn bezit heb en een mail naar Afterpay. Ik heb ook gezegd dat ik aan kan tonen, dat ik voor mijn zoontje na de retour gezonden artikelen bij WE een winterjas heb gekocht. Heel frustrerend dat je als klant niet geloofd wordt, terwijl ik over de twee artikelen toevallig voor de vermissing van de door hun benoemde winterjas ook contact heb gehad. Vele mailtjes waaruit ook blijkt dat het volstrekt onlogisch is dat ik een product aan meld als retour, dat dat ene artikel van de andere tientallen producten er dan niet in blijkt te zitten. De klant wordt niet geloofd. Terwijl er aan de mogelijke optie van verduistering cq diefstal door derde voorbij wordt gegaan. Het is geen waterdicht systeem. Nogmaals ik vind het heel erg vervelend, maar heb de winterjas niet en ga deze ook niet betalen. Ik heb hem 100 procent retour gezonden. Mvgr.

Ook een klacht indienen over Schattige babykleertjes?