Klacht Schattige babykleertjes: Heb mijn bestelling niet ontvangen .

Rilana lammers

Ik heb een bestelling gedaan bij desbetreffende webshop heb mijn bestelling niet mogen ontvangen met een pakketje van een andere webshop . Die gaf ook aan nog dhl gaf aan dat mijn 3 pakketjes verkeerd geleverd zijn 300 m van mijn huisadres maar kunnen niet nagaan waar. Barbara de jong de eigenaresse wil geen kant op en begint steeds persoonlijker te worden.

Dat mijn bestelling word geannuleerd.

Schattige babykleertjes
    Mevrouw heeft op één dag binnen één uur 2 orders geplaatst voor € 450 totaal met gebruik van achteraf betaling. Deze twee leveringen zijn bezorgd met handtekening voor ontvangst en met de optie geen burenlevering, waardoor het alleen op het adres van mevrouw bezorgd kan zijn (niet bij buren). De GPS-coordinaten van de scanapparatuur bevestigen dat er exact vóór de deur van de klant geleverd is. De vervoerder heeft onderzoek gedaan en bevestigt dat de aflevering correct is verlopen. Mevrouw kan niet aangeven met wie ze gesproken heeft bij de vervoerder. Mevrouw noemt een andere levering die ook niet afgeleverd zou zijn bij haar. Andere leveringen van andere bedrijven doen hier sowieso niet ter zake. Daarnaast betreft het de webshop van een vriendin van mevrouw, wat bij ons vraagtekens oproept.
    De aflevering van de twee pakketten staat vast. Het onderzoek is grondig uitgevoerd. De rekeningen moeten betaald worden, eventueel zal dit tot een incasso traject leiden. Wij hebben netjes met de klant gecommuniceerd. Het is vervelend dat de klant dit zo ervaart, maar een excuus vanaf onze kant is niet op z'n plaats.

Rilana lammers
Geen oplossing geboden en schattige babykleertjes blijft onwaarheden vertellen.

Ook een klacht indienen over Schattige babykleertjes?